Polsat miał 43,4 mln zł wpływów z reklam, TVN 39,34 mln zł
06.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 sierpnia do 2 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,67 proc.,...
06.09.2012 | aktual.: 10.09.2012 10:25
06.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 27 sierpnia do 2 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,67 proc., co oznacza 43,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 15,11 proc., czyli wpływami rzędu 39,34 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 22 mln zł, czyli 8,45 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 14,51 mln zł, co daje 5,57 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 6,72 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,58 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 260,38 mln zł wobec 222,46 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ ana/