Trwa ładowanie...
d1tr0l7
Pomysł na biznes: kawowy peeling dla kobiet

Pomysł na biznes: kawowy peeling dla kobiet

Dwóch krakowian stworzyło produkt specjalnie z myślą o kobietach. Dziś ich peelingu na bazie kawy, używają kobiety niemal na całym świecie. BodyBoom powstało w 2015 roku. Biznes z produktami dla kobiet wymyśliło dwóch facetów - Ariel Adamski i Jakub Marzec. Szukali czegoś niszowego i tak wpadli na pomysł, by samodzielnie przygotować peeling kawowy, który bił wówczas rekordy popularności w Azji.

Bodyboom stworzyliśmy w połowie 20Rozwiń

Transkrypcja:

Bodyboom stworzyliśmy w połowie 2015 r W naszym przypadku wszystko zaczęło się od Bardzo dobrego pomysłu na produkt który był całkowicie niszowy zorientowaliśmy się że peeling kawałek zaczynają Miało być Popularne w Azji Herb Australii Ul Prosta prosta odpowiedź na to pytanie dlaczego dwóch facetów robi peeling kawowy Jest taka że Pewnym momencie Świadomy byśmy sobie że to jest Superprodukt Żeby zacząć działać Same początki to była kwestia zatrudnienia laboratorium Znalezienia firmy produkcyjnej film konfekcjonujące Zbudowania tak naprawdę magnez które umożliwią działać Początkowo nasz plan zakładał że będziemy działać głównie w ramach e-commerce Usuń internet będzie głównym kanałem Sprzedażowym Na bodyboom ale produkt Tyle Cieszę się Się zainteresowaniem Na tyle został doceniony przez Klientki że poszerzamy dystrybucję o Również z kanały tradycyjne Jesteśmy dostępni w blisko 20 krajach Adam Staramy się w Poszerzać Nasze produkty o Nowe kosmetyki pielęgnacyjne Glinki balsamy do ciała masło antycellulitowe Często dostawaliśmy na jakieś informacje od TNT które mówiły nam że że ich faceci odbierają mi Pink Panther Prysznicem Stwierdziliśmy że trzeba coś z tym zrobić więc faktycznie teraz mamy w ofercie 1 produkt dla mężczyzn Nie będę więcej Wystarczy postawić sklep internetowy Zbudować się fajnie wyglądającą stronę Zacząć działania w mediach społecznościowych Właściwie już można można zacząć Sprzedawać Od samego początku Bo dla nas oczywiste Że Instagram i Facebook Ale grają kluczową rolę w naszych działaniach promocji Zawsze piliśmy naszemu produktowi osobowość Produkt zwraca się do swoich odbiorców W pierwszej osobie Skraca się dystans Z pomiędzy osobą która to czyta A produktem który tak naprawdę do niej się zwraca Finalnie Staramy się budować Atmosfera relaksu luzu Wokół naszego kosmet Bo to ma być rytuał który odbywa się po Kobieta nakłada piwo Na ciało Adibu mięso Obecnie na kilkunastu rynkach Jak co wiąże się z komunikacją Którą prowadzimy w Kilkunastu językach Facebook bardzo ułatwia nam te działania ułatwia nam również pracę wiele narzędzi marketingowych w promocji Tektura motoru Pozwalają nam docierać do odpowiednich grup Docelowych Mamy zdjęcia z najróżniejszych zakątków świata Kargów 3 Czy spotkanie które się dzieją jest bawimy się tym wszystkim Jeżeli dostajemy od naszych klientek Fajne zdjęcia to chcemy je pokazać Za każdym razem kiedy planowaliśmy jakieś dodatkowe działania promocyjne na Facebook Spokojna Instagramie Oczywiście miało to swoje odzwierciedlenie Sprzedaży o dedykowane kampanie promocyjne albo współpracę z jakimiś Znanymi osobami Braking Facebooka brak Instagrama zmieniłby Kompletnie oblicza
d1tr0l7
d1tr0l7