Pomysł na biznes: kawowy peeling dla kobiet
Dwóch krakowian stworzyło produkt specjalnie z myślą o kobietach. Dziś ich peelingu na bazie kawy, używają kobiety niemal na całym świecie. BodyBoom powstało w 2015 roku. Biznes z produktami dla kobiet wymyśliło dwóch facetów - Ariel Adamski i Jakub Marzec. Szukali czegoś niszowego i tak wpadli na pomysł, by samodzielnie przygotować peeling kawowy, który bił wówczas rekordy popularności w Azji.
Bodyboom stworzyliśmy w połowie 20… Rozwiń
Transkrypcja:
Bodyboom stworzyliśmy w połowie 2015 r
W naszym przypadku wszystko zaczęło się od
Bardzo dobrego pomysłu na produkt który był całkowicie niszowy zorientowaliśmy się że peeling kawałek zaczynają
Miało być
Popularne w Azji
Herb Australii
Ul Prosta prosta odpowiedź na to pytanie dlaczego dwóch facetów robi peeling kawowy
Jest taka że
Pewnym momencie
Świadomy byśmy sobie że to jest
Superprodukt
Żeby zacząć działać
Same początki to była kwestia zatrudnienia laboratorium
Znalezienia firmy produkcyjnej film konfekcjonujące
Zbudowania tak naprawdę magnez które umożliwią działać
Początkowo nasz plan zakładał że będziemy działać głównie w ramach e-commerce
Usuń internet będzie głównym kanałem
Sprzedażowym
Na bodyboom ale produkt
Tyle Cieszę się
Się zainteresowaniem
Na tyle został doceniony przez
Klientki że poszerzamy dystrybucję o
Również z kanały tradycyjne
Jesteśmy dostępni w blisko 20 krajach
Adam
Staramy się w
Poszerzać
Nasze produkty o
Nowe kosmetyki pielęgnacyjne Glinki balsamy do ciała masło antycellulitowe
Często dostawaliśmy na jakieś informacje od TNT które mówiły nam że że ich faceci odbierają mi
Pink Panther
Prysznicem Stwierdziliśmy że trzeba coś z tym zrobić więc faktycznie teraz mamy w ofercie 1 produkt dla mężczyzn
Nie będę więcej
Wystarczy postawić sklep internetowy
Zbudować się fajnie wyglądającą stronę
Zacząć działania w mediach społecznościowych
Właściwie już można można zacząć
Sprzedawać
Od samego początku
Bo dla nas oczywiste
Że Instagram i Facebook
Ale grają kluczową rolę w naszych działaniach promocji
Zawsze piliśmy naszemu produktowi osobowość
Produkt zwraca się do swoich odbiorców
W pierwszej osobie
Skraca się dystans
Z pomiędzy osobą która to czyta
A produktem który tak naprawdę do niej się zwraca
Finalnie Staramy się budować
Atmosfera relaksu luzu
Wokół naszego kosmet
Bo to ma być rytuał który odbywa się po
Kobieta nakłada piwo
Na ciało
Adibu mięso
Obecnie na kilkunastu rynkach
Jak co wiąże się z komunikacją
Którą prowadzimy w
Kilkunastu językach
Facebook bardzo ułatwia nam te działania ułatwia nam również pracę wiele narzędzi marketingowych w promocji
Tektura motoru
Pozwalają nam docierać do odpowiednich grup
Docelowych
Mamy zdjęcia z najróżniejszych zakątków świata
Kargów 3
Czy spotkanie które się dzieją jest bawimy się tym wszystkim
Jeżeli dostajemy od naszych klientek
Fajne zdjęcia to chcemy je pokazać
Za każdym razem kiedy planowaliśmy jakieś dodatkowe działania promocyjne na Facebook
Spokojna Instagramie
Oczywiście miało to swoje odzwierciedlenie
Sprzedaży o dedykowane kampanie promocyjne albo współpracę z jakimiś
Znanymi osobami
Braking Facebooka brak
Instagrama zmieniłby
Kompletnie oblicza