Trwa ładowanie...
d14i7or
Pomysł na biznes: Sklep z oryginalnymi butami

Pomysł na biznes: Sklep z oryginalnymi butami

Gdy potrzebujesz oryginalnych i niepowtarzalnych butów za kilka godzin, nie warto iść do galerii handlowej. Dla ekipy z PanPablo.pl, podobne zamówienia to codzienność. Nazwa tego niezwykłego, wrocławskiego miejsca, zaczęła się od imienia jego założyciela, czyli Pawła. - Zawsze chciałem zrobić coś innego, coś ciekawego, a że zawsze interesowałem się butami, stąd ten pomysł - mówi Paweł Przybylski z PanPablo.pl. Zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego odcinka "Pomysłu na Biznes".

Pan Pablo pochodzi od mojego imienRozwiń

Transkrypcja:

Pan Pablo pochodzi od mojego imienia Paweł postanowiłem że zrobię coś Ciekawego coś innego zawsze interesowałem się butami Sklep panpablo.pl powstał w 2000 Do 12 roku Jako sklep Internetowy Po dwóch latach Otwórz Stworzyliśmy Swoje pierwsze Czy ty jeszcze dość Mały Stacjonarny tutaj we Wrocławiu 2015 roku Otworzyliśmy duży sklep w centrum Autorska Polega na Specyficzne w doborze kolekcji Bo to Z jednej strony na wyborze ciekawych nowych Marek które dopiero Zaczynają produkcję Butów ale również Na Lekcji Z danych poszczególnych produkt Staram się przywiązywać Czy uwagę Do filozofii Marek Staramy się Sprowadzać marki które nie są zwyczajne które mają specyficzną filozofii prowadzenia swojego Nie swojego biznesu bardzo często są to Marki Które są odpowiedzialne społecznie jesteśmy miejscem do którego ludzie nie przychodzą tylko po buty Ale przychodzą po dobry produkt po ciekawy Design po coś wyjątkowego Coś co odróżnia od innych ludzi Co chce sprawić że żebym był wyjątkowy Zaczęliśmy od Sprzedaż butów Ale cały czas w głowie mieliśmy to żeby pokazywać Sprzedawać inne ciekawe rzeczy Pierwszymi takimi produktami były akcesoria aktualnie jest Zaczynamy z Sprzedaż odzieży Mogą zdarzyć się takie sytuacje że że ktoś do nas dzwoni że pod Potrzebuję Butów za godzinę za półtorej godziny jest tutaj we Wrocławiu i my zamawiamy wtedy kuriera rowerowego który W ciągu Godziny jest w każdym miejscu Weźmiesz Bardzo dużo ludzi zna nas z internetu znana z Facebooka kupuję bardzo często online ale to Ja też nawet bardzo często odwiedza jaką tablet był pomyślany jako pewnego rodzaju społeczność I Facebooka było dla nas naturalnym narzędziem dzięki temu możemy w bardzo sprawny Komunikować Się z naszymi klientami odpowiadać i mi na indywidualne prośbę jeśli chodzi o zamówienia nasz sklep jest w tym momencie dużo Dużo większy niż w 2012 roku Ja też wymusza inny rodzaj komunikacji W tym momencie jesteś Jesteśmy dużo bardziej zorganizowaną firmą Mówię o naszym wizerunku dużo czasu poświęcamy na analizę Sprawdzamy kto reaguje na nasze posty w jakich Sposób No tak samo też Staramy się Się prowadzić Myślę że kampanię Reklamowe W czym według nas jest Ścisłe dopasowanie Produkty które reklamujemy do Do osoby O której chcemy daną reklamę W momencie kiedy wprowadzamy do sklepu nowy port w momencie gdy My pokazujemy jego zdjęcia na Facebooku po reakcjach widzimy że ludzie chcą nowych rzeczy chcą ciekawych rzeczy Rzeczy chcą się też przed tymi rzeczami dzielić To co prezentujemy na profilu bardzo często ma wpływ na sprzedaż Z drugiej strony jeśli czegoś nie pokazujemy To wiele osób nawet nie jest świadomych że dany produkt jest obecna W naszym sklepie Na Instagramie mamy raczej tych młodszych klientów tych którzy są bardzo mobilni W przeciwieństwie do naszych Szczepanów A na Facebooku to na Instagramie mamy na przykład dużo więcej kobiet z ponad tam 70 Sąd procent Osób które nas Faluje Posąg To są kobiety W tym momencie nie wyobrażam sobie prowadzenie naszego sklepu bez bez Facebooka Według mnie Żelazna zasadę Komunikacji facebookowej dla każdej firmy jest dialog z klientem otwartość Reagowanie na Na to co się dzieje i być bycie szybkim Tak też się słuchanie klienta Analizowanie tego co co mu się podoba Niektórzy Czemu się podobają i przekładanie tego później na jakieś decyzje biznesowe
d14i7or
d14i7or

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj