Power Price chce do końca 2010 r. zadebiutować na NewConnect

07.09. Warszawa (PAP) - Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub...

07.09.2010 | aktual.: 07.09.2010 13:38

07.09. Warszawa (PAP) - Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi, planuje pozyskać od inwestorów 1,3 mln zł i do końca 2010 roku zadebiutować na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.

Power Price została założona w maju 2010 roku przez inkubator projektów technologicznych i internetowych InQbe Sp. z o.o., fundusz venture capital Synopsis Polska oraz Piotra Skawińskiego, obecnie prezesa zarządu spółki.

Od początku czerwca tego roku spółka koncentruje się na pracach nad powstaniem platformy handlowej "Power Price", która w początkowym etapie działania będzie umożliwiała wymianę handlową pomiędzy producentami i dystrybutorami, a klientami biznesowymi.

Docelowo platforma będzie również udostępniona klientom indywidualnym. Zakończenie prac nad przygotowaniem platformy handlowej i rozpoczęcie przez spółkę działalności operacyjnej planowane jest na luty 2011 roku.

Z uwagi na wczesną fazę rozwoju projektu, dotychczasowi akcjonariusze zdecydowali o podwyższeniu kapitału zakładowego w drodze subskrypcji prywatnej akcji serii B, oferowanych inwestorom po cenie emisyjnej równej cenie nominalnej. Środki pozyskane od inwestorów przeznaczone będą na rozwój organiczny spółki.

"Ponad połowa kapitału od inwestorów zostanie wykorzystana na powstanie i rozwój działu handlowego oraz działu obsługi klienta. Około jednej czwartej przeznaczymy na działania związane z promocją i marketingiem, a pozostałe środki - na pokrycie kosztów administracyjnych oraz zakup i wdrożenie systemu ERP wspomagającego działanie platformy Power Price" - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Skawiński, prezes Power Price.

Strategia rozwoju spółki zakłada szybki rozwój działalności podstawowej, jaką jest prowadzenie platformy handlowej "Power Price", jak również stopniowe rozszerzanie zakresu oferowanych usług - wprowadzenie usług finansowych w zakresie kredytowania zakupów oraz usług analizy sprzedaży produktów.

Prognozy finansowe zakładają osiągnięcie dodatniej rentowności netto przez spółkę w 2013 roku.(PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:PAP
emisjainformatykahandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)