Trwa ładowanie...
d91f0t8

Power Price pozyskała z emisji 1,3 mln zł

12.10. Warszawa (PAP) - Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub...

d91f0t8
d91f0t8

12.10. Warszawa (PAP) - Power Price, spółka która prowadzi obecnie przygotowania do uruchomienia platformy e-commerce, przeznaczonej do wymiany handlowej między producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi, pozyskała od inwestorów w ramach oferty prywatnej 1,3 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.

"Jestem przekonany, że środki pozyskane z emisji akcji serii B pozwolą spółce zrealizować swoją strategię rozwoju. Ponad połowa pozyskanego kapitału przeznaczona zostanie na rozwój działu handlowego i działu obsługi klienta. Około 25 proc. środków spółka zamierza przeznaczyć na działania promocyjne, natomiast pozostałe środki wykorzystane zostaną na pokrycie kosztów administracyjnych oraz zakupu i wdrożenie systemu ERP wspomagającego działanie platformy Power Price" - powiedział cytowany w komunikacie Piotr Skawiński, prezes Power Price.

Strategia rozwoju spółki zakłada uruchomienie platformy handlowej Power Price, która w początkowym etapie działania będzie umożliwiała wymianę handlową pomiędzy producentami i dystrybutorami, a klientami biznesowymi.

Docelowo platforma będzie również udostępniona klientom indywidualnym.

Power Price została założona w maju 2010 roku. Głównym akcjonariuszem spółki jest inkubator przedsięwzięć technologicznych i internetowych InQbe sp. z o.o., należący go grupy kapitałowej IQ Partners, a około 10 proc. pakiet akcji posiada Synopsis Polska.

Spółka chce zadebiutować na rynku NewConnect do końca tego roku. (PAP)

pel/ ana/

d91f0t8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d91f0t8