Producent lodów Koral nie wstrzymuje reklam. Mimo choroby Wodeckiego
20.05.2017 14:05, aktual.: 20.05.2017 15:20
Od kilku tygodni Koral promuje markę lodów Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Twarzą kampanii jest Zbigniew Wodecki, który w ubiegłym tygodniu trafił do szpitala z rozległym udarem. Mimo choroby muzyka, reklama nie zniknie z rynku.
Firma PPL Koral nie będzie wycofywać reklam. Kampania z udziałem Zbigniewa Wodeckiego będzie kontynuowana mimo zaistniałej sytuacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl, powołując się na oświadczenie 365 Agencji, która pracuje dla Korala.
Według relacji, natychmiast po otrzymaniu informacji o stanie zdrowia Zbigniewa Wodeckiego zarząd i dyrekcja firmy PPL Koral skontaktowali się z menedżmentem artysty i wspólnie ustalili, że reklama powinna dalej być wyświetlana.
W sprawie wypowiedzieli się eksperci Public Relations i reklamy. Nie mają wątpliwości, że kampania z udziałem artysty powinna trwać dalej. Oceniają, że każde wyświetlenie spotu to w tych realiach wyraz solidarności i forma życzenia powrotu do zdrowia.
- Nie mamy do czynienia z uwłaczającym zachowaniem, dwuznaczną postawą, a niefortunnym zrządzeniem losu. To może spotkać każdego z nas - uzasadnia Sebastian Stępak, managing director agencji MSLGroup Poland, cytowany przez Wirtualnemedia.pl.
O tym, że Zbigniew Wodecki został ambasadorem marki Bracia Koral informowaliśmy już w lutym. Dołączył tym samym do innych gwiazd estrady - Maryli Rodowicz i Dody. Lody reklamował też Daniel Olbrychski. Wodecki został ambasadorem marki Bracia Koral - Lody jak dawniej. To produkty, które na rynku są od kilku lat. Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral stworzyło pozycje "Lody jak dawniej" z okazji 35-lecia działalności.
Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral - będące własnością braci Józefa i Mariana Koral - rozpoczęło swoją działalność w 1979 roku. W tej chwili firma posiada fabryki w Nowym Sączu, Limanowej i Rzeszowie. W jej asortymencie jest około 50 produktów.