"Proszę nie zamawiać towaru". Sypią się skargi na eobuwie
Klienci eobuwie.pl zgłaszają problemy z realizacją zamówień i brakiem kontaktu z obsługą klienta. Grupa CCC zapewnia jednak, że procesy związane z obsługą zamówień wróciły do normy i czasy realizacji zamówień wracają do standardowych.
O sprawie poinformowała portal dlahandlu.pl jedna z klientek, która 15 kwietnia złożyła i opłaciła zamówienie. Mimo że płatność została zaksięgowana, nie otrzymała żadnej informacji o wysyłce. Próby kontaktu z obsługą klienta zakończyły się fiaskiem – telefoniczna infolinia była przeciążona, a kolejka oczekujących na rozmowę wynosiła 60 osób.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ceny majonezów. Sprawdziliśmy, gdzie są najtańsze
Na profilu eobuwie na Facebooku pojawiły się liczne komentarze niezadowolonych klientów. Wiele osób opisywało podobne doświadczenia: opóźnienia w realizacji zamówień, brak odpowiedzi na e-maile oraz trudności z dodzwonieniem się do obsługi klienta.
"Proszę nie zamawiać towaru z eobuwie. Zamówienie zrobione 2 tygodnie temu, opłacone, brak kontaktu telefonicznego, e-mailowego. Zgłaszałam sprawę dalej i ostrzegam innych!" - czytamy w komentarzu od klienta pod postem eobuwie w mediach społecznościowych.
"Źródła wszystkich problemów zostały wyeliminowane"
Grupa CCC, do której należy eobuwie.pl, podkreśla w oświadczeniu przesłanym redakcji WP Finanse, że wprowadzenie nowego systemu lojalnościowego nie miało wpływu na problemy techniczne z obsługą części zamówień w eobuwie.pl.
"Potwierdzamy, że z powodu nałożenia się zmian technologicznych, błędu u jednego z dostawców związanego z wydajnością systemu logistycznego oraz dużego popytu ze strony Klientów, odczuliśmy wydłużone czasy realizacji części zamówień i inne niedogodności związane z ich procesowaniem. Źródła wszystkich problemów zostały przez nas zdiagnozowane i wyeliminowane" - brzmi przesłany naszej redakcji komentarz Grupy CCC.
Biuro prasowe dodaje, że na ten moment procesy związane z obsługą zamówień wróciły do normy i czasy realizacji zamówień wracają do standardowych.
Zara nie oddaje klientom pieniędzy za zwroty?
Nie tylko eobuwie boryka się z falą niezadowolenia klientów. W ostatnim czasie wiele zastrzeżeń dotyczy funkcjonowania sklepu Zara – zwłaszcza w zakresie realizacji zwrotów.
Jak pisaliśmy w WP Finanse, jedna z klientek przez przypadek nakleiła etykietę zwrotną od Zary na paczkę, którą zamierzała odesłać do Reserved. Choć szybko zorientowała się w pomyłce i skontaktowała z obsługą klienta, sprawa nie została rozwiązana. Kobieta od roku bezskutecznie próbuje odzyskać rzeczy o wartości 800 zł – mimo wielokrotnych prób kontaktu i zgłoszeń, paczka do dziś nie została odnaleziona, a środki nie zostały zwrócone.
To jednak nie odosobniony przypadek. Podczas zimowej wyprzedaży wiele klientek informowało, że choć odesłały niechciane produkty w terminie, nie otrzymały pełnego zwrotu pieniędzy.