Trwa ładowanie...

Przerwa techniczna w banku Santander. Klienci oburzeni, bank odpiera zarzuty

Mimo iż Santander zapewnia, że wszystkie systemy powinny już działać, to w internecie ciągle roi się od komentarzy niezadowolonych klientów. - Wszystko przebiega zgodnie z planem - uspokaja przedstawicielka Santandera.

Przerwa techniczna w banku Santander. Klienci oburzeni, bank odpiera zarzutyŹródło: East News, fot: AFP/EAST NEWS
d1fa6md
d1fa6md

"Przy poprzedniej awarii bank pobrał mi 50 zł gdy nie mogłem zrealizować wypłaty w bankomacie (…). Pieniędzy nie dostałem, a odpowiedź banku była taka, że nie zwrócicie mi środków", "Ja rozumiem raz, drugi, trzeci… Generalnie jesteście w ciągłej >>przerwie<<" – to kilka wybranych komentarzy pod postem Santander Banku na Facebooku. W niedzielę bank tłumaczył się z niedogodności dla klientów i dziękował za wyrozumiałość. W poniedziałek wciąż jednak musi się mierzyć z nieprzychylnymi komentarzami.

Post był przeprosinami dla klientów banku za przedłużającą się przerwę techniczną. Chodziło o zmiany związane z włączeniem do Santander Bank Polska części Deutsche Bank Polska. Proces wymagał połączenia z systemami Santander ponad 400 tys. klientów z niemieckiego operatora. To klienci z obszarów detalicznych, w tym private bankingu i business bankingu.

500+ to woda na młyn banków. Będzie więcej chętnych na kredyty?

Bank o przerwie ostrzegał wcześniej. W dniach 10-11 listopada klienci Deutsche Banku mieli nie mieć dostępu do bankowości elektronicznej. Starzy klienci Santandera z kolei mieli nie mieć dostępu do kilku usług online banku: Santander Internet, MiniFirmy oraz Mojej Firmy Plus.

d1fa6md

Tak duża migracja to jednak ciągle ogromnne i skomplikowane wyzwanie. „Niektóre zmiany są bardzo duże i na ich wprowadzenie potrzebowaliśmy trochę więcej czasu niż zazwyczaj. Taką rzecz właśnie dokonaliśmy w ten weekend. Wiemy, że dla niektórych z naszych Klientów była to pewna niedogodność za co Was serdecznie przepraszamy. Chcemy też bardzo podziękować za Waszą wyrozumiałość” - czytamy w komunikacie.

Monika Nowakowska z Santandera zapewnia jednak, że cala operacja przebiega sprawnie. - Dostęp bankowości elektronicznej bankowej klienci Santandera mieli już wczoraj o 19. Klienci Deutsche Banku mają dostęp do swojego e-konta od wczoraj od północy. Mimo, że planowaliśmy, że nastąpi to dopiero dzisiaj rano. Co godzinę analizujemy postęp migracji. Nie było jeszcze takiej fuzji, która odbywałaby się w tak krótkim czasie – podkreśla w rozmowie z Wirtualną PolskąNowakowska.

* Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl*

d1fa6md
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1fa6md