Przychody grupy Redan wzrosły o 7,4% r/r do 40,7 mln zł w maju
Warszawa, 10.06.2014 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2014 r. wyniosła 40,7...
10.06.2014 11:07
Warszawa, 10.06.2014 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2014 r. wyniosła 40,7 mln zł i była o 7,4% niż rok wcześniej, podała spółka.
W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 187,3 mln zł i wzrosła o 8% r/r, podano w komunikacie.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec maja br. wyniosła 102,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 2% w odniesieniu do maja 2013 r.
"W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w maju 2014 r. wyniósł 23,2 mln zł, co oznacza poziom o 12% wyższy niż w maju roku poprzedzającego. Sprzedaż po 5 miesiącach br. osiągnęła poziom 100 mln zł i była wyższa o ok. 15,5% r/r" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,1 tys. m2, i była na poziomie o 4,5% wyższym niż w maju 2013 r.
"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2014r. wyniosła 17,5 mln zł i była wyższa o 2,1% od osiągniętej w maju 2013r. Sprzedaż po 5 miesiącach br. wyniosła 87,3 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5% r/r" - czytamy dalej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2014r. miały łączną powierzchnię 39 tys. m2, tj. były na poziomie o 1% niższym niż w maju 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w maju 2014 r. osiągnęła poziom 2,1 mln zł, i wzrosła o 34% r/r. W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 12,8 mln zł i wzrosła o 13% r/r, podano także.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)