Przychody Vistula Group wzrosły o 18,3% r/r do ok. 40,7 mln zł w lipcu
Warszawa, 04.08.2015 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły ok. 40,7 mln zł w lipcu br. i były wyższe o ok. 18,3% niż rok wcześniej, podała spółka.
04.08.2015 10:01
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2015 roku wyniosła około 276,5 mln zł i była wyższa o około 16,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 21,2 mln zł (wzrost o ok. 14% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 151,3 mln zł (wzrost o ok. 19,7% r/r).
Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 15,2 mln zł i (wzrost o ok. 19,1% r/r). W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - lipiec br. w tym segmencie wyniosła około 98,6 mln zł (wzrost o ok. 12,2% r/r)
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
(ISBnews)