Trwa ładowanie...
d9qm1g3
d9qm1g3
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.

"Puls Biznesu": Laptop i pecet wciąż rządzą w e-handlu

Internauci mają sporo zarzutów wobec e-sklepów. Chcą aplikacji mobilnych oraz komfortu: czytania i klikania - pisze "Puls Biznesu".
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d9qm1g3

Tak wynika z raportu Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej na temat rynku e-commerce.

Według badania 78 proc. internautów robi zakupy w sieci za pomocą laptopa, 66 proc. korzysta z komputera stacjonarnego. Po smartfon i tablet sięgają w tym celu zaś znacznie rzadziej - odpowiednio 37 i 24 proc.

Ponad połowa ankietowanych, pytanych o największe utrudnienia w kupowaniu za pomocą przenośnych urządzeń wskazała na niewygodny sposób, w jaki trzeba wypełniać formularze i niedostosowanie stron internetowych do mobilnych zakupów. Przeszkadza też zbyt wolne łącze - 41 proc. wskazań, za małe litery - 38 proc., brak aplikacji mobilnej - 36 proc.

Internauci, mimo szczerych chęci przejścia pełnego procesu zakupowego mobilnie są zmuszeni dokończyć go na komputerze, bo e-firmy, w przeciwieństwie do e-konsumentów, nie przeszły jeszcze rewolucji mobilnej - zauważa ekspert Gemiusa Karolina Karaś.

d9qm1g3

Podziel się opinią

Share
d9qm1g3
d9qm1g3