"Puls Biznesu": Spóźnione dostawy zakupów w sieci
2/5 Polaków deklaruje, że gwiazdkowe prezenty kupi w internecie i wyda na nie od 200 do 500 zł. Dzięki temu unikną zakupów w tłoku, towar odbiorą w domu, a jeśli się nie spodoba, oddadzą - pisze "Puls Biznesu".
15.12.2015 01:50
Takie dane podaje BIG Info Monitor.
Ale nie każda taka transakcja przynosi dobrą opinię firmom działającym w sieci - zauważa "PB". Jak bowiem wynika z badania instytutu opinii publicznej Infas dla Trusted Shops, firmy wydającej e-sklepom certyfikaty jakości, co trzeci Polak korzystający z tej formy zakupów nie ma do nich uwag.
Jedną z przyczyn niezadowolenia klientów są zaś opóźnienia w przekazaniu towarów - skarżyło się na to 37 proc. Polaków. A w innych krajach jest to mniejszy problem - w Wielkiej Brytanii 28 proc. wskazało, że sklep opóźnił dostawę, w Niemczech - 31 proc., a we Francji - tylko 22 proc.