Rockowa wyspa Lidla. Sklep ze strefą chillout stanie na Woodstocku

Specjalny sklep powstanie po raz siódmy w Kostrzynie nad Odrą. Pierwszy raz, przez kolejnych pięć dni, Lidl Rock Shop będzie czynny przez całą dobę.

Obraz
Źródło zdjęć: © Lidl | mat.pras.
Przemysław Ciszak

Na dorocznym festiwalu Przysteanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą stanie specjalny namiot Lidla o powierzchni sprzedażowej około 1400 m2. Rockowy sklep pierwszy raz od 7 lat ma być otwarty całą dobę.

Jak zapewnia Lidl ceny będą takie, jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach. Za zakupy będzie można oczywiście zapłacić kartą.

- Uczestnicy Przystanku Woodstock będą mogli nie tylko kupić owoce i warzywa, czy pieczywo, ale także festiwalowe niezbędniki jak namiot i śpiwór – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

Lidl regularnie wspiera fundację Jurka Owsiaka. W ostatnich latach wraz z pracownikami i klientami zebrał łącznie aż 14 mln złotych dla podopiecznych WOŚP.

Dla wszystkich uczestników festiwalu Lidl przygotował również specjalną Strefę Chillout. Oprócz dobrze znanych atrakcji takich jak m.in.: poranna joga, warsztaty bębniarskie, wspólne śniadania na trawie oraz turnieje piłkarzyków, przygotowano taże Strefę Foto. W jej ramach dostępny będzie Speedgif. Za jego pomocą każdy uczestnik będzie mógł zrobić ruchome zdjęcie wraz z przyjaciółmi i wysłać sobie na maila lub telefon.

Dla tych, którzy chcieliby uwiecznić te szczególne, festiwalowe chwile czekać będzie również Speedprinter – każdy kto opublikuje na Facebooku bądź Instagramie zdjęcie z hashtagiem #RockowaWyspaLidla, będzie mógł je następnie wydrukować w strefie Chillout i tym samym zdobyć wspaniałą pamiątkę z festiwalu.

Przystanek Woodstok to świetna okazja dla promocji marek. Korzyta niej wiele firlm. W styczniu na aukcji WOŚP zakończyła się licytacja specjalnej festowalowej puszki Coca-Coli. Koncern przygotował dedykowane Woodstockwi opakowania. Na fastowalu działał również specjalny Coke Store, w którym było można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Na Woodstrocku spotkać można bło również Lecha, Playa i Shaggy.

Z kolei na w Jarocinie promuje się sieć Biedronka. Podobnie jak Lidl wydłuża godziny otwarcia jarocińskich sklepów i oferuje rabaty przy kasie.

Wybrane dla Ciebie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
O tych pracowników biją się firmy. Płacą 30 tys. zł miesięcznie
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ikea uruchamia cyfrowy second hand. Oto co można kupić za 10 zł
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
Ten sklep znał każdy Polak. Sieć z elektroniką znika z Europy
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
"Powstała moda na te znicze". Ludzie wydają po kilkaset złotych
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Uwaga przy jesiennych porządkach. Kary mogą sięgać 5 tys. zł
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
Najnowsza atrakcja w turystycznym raju Polaków. Znamy ceny biletów
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To on wygrał Konkurs Chopinowski. Taką nagrodę zgarnął
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To oni podbijają polski rynek pracy. Zastępują Ukraińców
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
To koniec rodzinnej piekarni. Działali na rynku ponad 40 lat
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Trwa demontaż na Mazurach. Zmiany od nowego miesiąca
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Kasjerka ofiarą mobbingu. Jest wyrok. Biedronka ma zapłacić 30 tys. zł
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok
Przekręt na sześć cyfr w fabryce mięsa. Dyrektor usłyszał wyrok