Rockowa wyspa Lidla. Sklep ze strefą chillout stanie na Woodstocku
Specjalny sklep powstanie po raz siódmy w Kostrzynie nad Odrą. Pierwszy raz, przez kolejnych pięć dni, Lidl Rock Shop będzie czynny przez całą dobę.
13.07.2017 | aktual.: 13.07.2017 11:45
Na dorocznym festiwalu Przysteanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą stanie specjalny namiot Lidla o powierzchni sprzedażowej około 1400 m2. Rockowy sklep pierwszy raz od 7 lat ma być otwarty całą dobę.
Jak zapewnia Lidl ceny będą takie, jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach. Za zakupy będzie można oczywiście zapłacić kartą.
- Uczestnicy Przystanku Woodstock będą mogli nie tylko kupić owoce i warzywa, czy pieczywo, ale także festiwalowe niezbędniki jak namiot i śpiwór – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.
Lidl regularnie wspiera fundację Jurka Owsiaka. W ostatnich latach wraz z pracownikami i klientami zebrał łącznie aż 14 mln złotych dla podopiecznych WOŚP.
Dla wszystkich uczestników festiwalu Lidl przygotował również specjalną Strefę Chillout. Oprócz dobrze znanych atrakcji takich jak m.in.: poranna joga, warsztaty bębniarskie, wspólne śniadania na trawie oraz turnieje piłkarzyków, przygotowano taże Strefę Foto. W jej ramach dostępny będzie Speedgif. Za jego pomocą każdy uczestnik będzie mógł zrobić ruchome zdjęcie wraz z przyjaciółmi i wysłać sobie na maila lub telefon.
Dla tych, którzy chcieliby uwiecznić te szczególne, festiwalowe chwile czekać będzie również Speedprinter – każdy kto opublikuje na Facebooku bądź Instagramie zdjęcie z hashtagiem #RockowaWyspaLidla, będzie mógł je następnie wydrukować w strefie Chillout i tym samym zdobyć wspaniałą pamiątkę z festiwalu.
Przystanek Woodstok to świetna okazja dla promocji marek. Korzyta niej wiele firlm. W styczniu na aukcji WOŚP zakończyła się licytacja specjalnej festowalowej puszki Coca-Coli. Koncern przygotował dedykowane Woodstockwi opakowania. Na fastowalu działał również specjalny Coke Store, w którym było można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Na Woodstrocku spotkać można bło również Lecha, Playa i Shaggy.
Z kolei na w Jarocinie promuje się sieć Biedronka. Podobnie jak Lidl wydłuża godziny otwarcia jarocińskich sklepów i oferuje rabaty przy kasie.