Sezon straszenia czas zacząć. Sieci walczą o nowe świeckie święto
Wampiry, wiedźmy i czaszki opanowały sklepy. Tuż obok zniczy można na sklepowych półkach znaleźć słodycze opływające sztuczną krwią. Handel próbuje wykreować nowe święto, czyli Halloween. Jak na razie idzie mu całkiem nieźle. Co na ten temat sądzicie?
27.10.2017 | aktual.: 27.10.2017 14:04
W tym roku Amerykanie czy Brytyjczycy przebywający w Polsce nie będą mieli problemu ze świętowaniem Halloween. Choć to anglosaska tradycja, to na naszej słowiańskiej ziemi świetnie się zakorzenia. Najlepszy dowód? Promocje w sklepach. Lidl, Biedronka, Tesco czy Pepco zaczęły reklamować w swoich gazetkach straszne produkty na długo przed 31 października.
W ofercie są m.in. stroje, kapelusze, farbki do charakteryzacji, lampy stylizowane na dynie.
- Z okazji Halloween sprzedajemy dużo więcej suchego lodu niż normalnie - słyszymy w firmie Dry Ice Zone, która specjalizuje się w sprzedaży właśnie suchego lodu, ale głównie do celów chłodniczych, a nie do zabawy.