Trwa ładowanie...

Sieć sklepów ABC wprowadza wielkie zmiany. Na nowym logo się nie skończy

Popularna sieć sklepów spożywczych ABC rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. Zmiany wdrażane będą od listopada w każdym z około 9 tys. sklepów w Polsce. Po metamorfozie sklepy będą nie do poznania.

Sieć sklepów ABC już niedługo w zupełnie nowej odsłonie Sieć sklepów ABC już niedługo w zupełnie nowej odsłonie
d2tabpb
d2tabpb

Zmianie ulegnie cała identyfikacja wizualna sklepów - począwszy od logo, a skończywszy na szacie graficznej. Pomarańczowo-zielone barwy zmienią się na kolory żółto-zielone. Oprócz tego, nie tylko główne logo będzie widniało przed wejściem do sklepu. Na nowych szyldach pojawi się dodatkowo druga, spersonalizowana nazwa placówki.

Nowe logo sieci sklepów ABC
Nowe logo sieci sklepów ABC

Wszystko to w myśl promowania nowej odsłony sklepów ABC, która - jak zapewnia - stawia na pierwszym miejscu lokalnych przedsiębiorców i ich prace na rzecz mniejszych społeczności.

- To oni stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę - mówiła Małgorzata Obrębska, dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry.

Koniec z bramkami na autostradach. Resort podaje szczegóły

Oprócz zmian wizualnych i nowych logotypów, właściciele placówek będą mogli wprowadzić szereg zmian w sklepach. Do wykorzystania będą mieli m.in. nowe lady sprzedażowe oraz nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Przedsiębiorcy będą mogli również skorzystać z innych rozwiązań, których celem ma być poprawa widoczności asortymentu, wsparcie sprzedaży sezonowej i promocji.

d2tabpb

Zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich z 9 tys placówek w całym kraju. W nowej odsłonie otworzono do tej pory dwie placówki.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2tabpb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tabpb