Sieć sklepów ABC wprowadza wielkie zmiany. Na nowym logo się nie skończy
Popularna sieć sklepów spożywczych ABC rozpoczęła właśnie proces rebrandingu. Zmiany wdrażane będą od listopada w każdym z około 9 tys. sklepów w Polsce. Po metamorfozie sklepy będą nie do poznania.
Zmianie ulegnie cała identyfikacja wizualna sklepów - począwszy od logo, a skończywszy na szacie graficznej. Pomarańczowo-zielone barwy zmienią się na kolory żółto-zielone. Oprócz tego, nie tylko główne logo będzie widniało przed wejściem do sklepu. Na nowych szyldach pojawi się dodatkowo druga, spersonalizowana nazwa placówki.
Wszystko to w myśl promowania nowej odsłony sklepów ABC, która - jak zapewnia - stawia na pierwszym miejscu lokalnych przedsiębiorców i ich prace na rzecz mniejszych społeczności.
- To oni stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę - mówiła Małgorzata Obrębska, dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry.
Koniec z bramkami na autostradach. Resort podaje szczegóły
Oprócz zmian wizualnych i nowych logotypów, właściciele placówek będą mogli wprowadzić szereg zmian w sklepach. Do wykorzystania będą mieli m.in. nowe lady sprzedażowe oraz nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Przedsiębiorcy będą mogli również skorzystać z innych rozwiązań, których celem ma być poprawa widoczności asortymentu, wsparcie sprzedaży sezonowej i promocji.
Zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich z 9 tys placówek w całym kraju. W nowej odsłonie otworzono do tej pory dwie placówki.