Trwa ładowanie...

Siostry Radwańskie wypromują markę drogeryjną

Tenisistki, siostry Agnieszka i Urszula Radwańskie, pomogą spółce z GPW Hygienika wypromować markę drogeryjną Dayli - informuje "Puls Biznesu".

Siostry Radwańskie wypromują markę drogeryjnąŹródło: newspix.pl
d3un6wt
d3un6wt

Siostry mają zachwalać najnowszą inwestycję spółki - sieć sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli, kupioną w 2012 r. od niemieckiego Schleckera.Kampania - telewizyjna, radiowa, billboardowa - ma ruszyć w I kwartale przyszłego roku - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Maksymalnie 20 proc. asortymentu w Dayli stanowi żywność, w tym świeże pieczywo wypiekane na miejscu, produkty spożywcze pierwszej potrzeby i dania na wynos. Około 60 proc. asortymentu, to produkty drogeryjne — chemia i kosmetyki. W sklepie znajdują się też dział AGD/RTV, stoisko odzieżowe i papiernicze. Sieć stawia na marki własne. W 2013 r. ich udział w ofercie sklepu stanowi 10-15 proc. W ciągu kilku lat ma dojść do 30-40 proc. i dalej rosnąć.

Szczegóły kontraktu zostały utajnione. Wiadomo jednak, że w grę wchodzą olbrzymie pieniądze. Kto najbardziej skorzysta na połączeniu sił?

- Obie marki są dynamiczne i nowoczesne. Co więcej, Agnieszka jest dzisiaj na topie i należy do jednych z najgorętszych nazwisk światu sportu - uważa Jakub Potrzebowski, prezes domu mediowego Equinox. Jego zdaniem z reguły reklamowe wsparcie znanych nazwisk opłaca się w ostatecznym rachunku zysków i strat. Dayli, jako że jest nową marką, skorzysta tym bardziej.

d3un6wt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3un6wt