Słaba kondycja rynku reklam telewizyjnych
Spośród największych telewizyjnych stacji ogólnopolskich tylko Polsat lekko zwiększył w I kwartale swoje udziały w widowni - informuje "Parkiet", przytaczając wyniki badań Nielsen Audience Measurement.
03.04.2012 | aktual.: 03.04.2012 10:13
Wzrost udziału tej stacji w widowni powyżej 4. roku życia w pierwszych trzech miesiącach tego roku wzrósł z 13,85 proc. rok wcześniej do 14,75 proc. Udział TVN spadł z 14,33 proc. do 14,16 proc., podobnie jak TVP 1 - spadek z 19,84 proc . do 16,45 proc. i TVP 2 - z 14,13 proc. do 13,16 proc.
Spadły też cennikowe wpływy TVP - w TVP 1 o 25,6 proc., a w TVP 2 - o 23,7 proc. Natomiast konkurencja odnotowała wzrost - TVN o 16,1 proc., a Polsat o 7 proc.
Cytowani przez gazetę eksperci uważają, że w tym roku wpływy z reklam telewizyjnych raczej nie wzrosną.