Słowacy zakochani w produkcie z Polski. Pytają o niego w sklepach
Szef Biedronki Luis Araujo wypowiedział się na temat artykułów spożywczych, o które wypytują klienci sieci na Słowacji. Jeden z nich wyjątkowo często pojawia się w pytaniach Słowaków. Chodzi o... pierogi.
Na konferencji wynikowej, która odbyła się w marcu 2025 r., szefostwo spółki Jeronimo Martins odniosło się do otwarcia pierwszych sklepów Biedronki na Słowacji. Obecnie na południe od Polski działają trzy placówki - w miejscowościach Zvolen, Považská Bystrica i Miloslavov.
CEO Biedronki, Luis Araujo powiedział o rosnących nadziejach dotyczących słowackiego rynku. Wyrazem dużego zainteresowania Słowaków Biedronką mają być zapytania dot. konkretnych produktów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Byliśmy w pierwszej Biedronce na Słowacji. Tak jest w środku [WIDEO]
Słowacy pokochali produkt z Polski
W czasie konferencji redakcja WP Finanse zapytała Araujo, który artykuł sprzedawany w Biedronce cieszy się największym zainteresowaniem naszych południowych sąsiadów.
- Doskonałym przykładem są pierogi, których oferta (na Słowacji - red.) jest ograniczona. Okazuje się, że tamtejsi konsumenci chcieliby także móc kupić pierogi na słodko, które mamy w Polsce. Chcą także większego wyboru alkoholu, należy jednak podkreślić, że bardziej popularne niż w Polsce są tam wina, co wynika z różnic w upodobaniach konsumentów - powiedział CEO Biedronki.
Do końca 2026 roku Biedronka planuje posiadać co najmniej 50 sklepów działających na Słowacji.