Spór Michalczewskiego i FoodCare o Tigera
Dariusz Michalczewski, który użyczył swojego pseudonimu Tiger firmie Food Care do produkcji napoju energetycznego, rozważa zerwanie współpracy.
26.03.2010 16:09
Michalczewskiemu nie podoba się wprowadzenie na rynek przez firmę FoodCare napoju energetycznego N-Gine, reklamowanego przez Roberta Kubicę. N-Gine jest konkurentem dla Tigera, choć powstaje w tej samej firmie.
Były bokser powiedział Rzeczpospolitej, że FoodCare chce zapomnieć, iż podpisując umowę na wykorzystywanie znaku towarowego Tiger w 2003 r., zgodził się na to, że żadne istotne zmiany dotyczące działań marketingowych dla napoju nie będą dokonywane bez konsultacji z nim. Uznał, że obecne działania FoodCare łamią zasady tej umowy.
Natomiast Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare, uważa, że N-Gine nie narusza upoważnień udzielonych spółce przez byłego sportowca i wszelkie zarzuty formułowane za pośrednictwem mediów w związku z wprowadzeniem przez FoodCare nowego produktu w tym segmencie są bezpodstawne.
Michalczewski rozważa podjęcie zdecydowanych kroków prawnych w obronie swoich interesów, z zakończeniem współpracy z FoodCare włącznie.
(IP)