Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 14,64% r/r w lipcu
Warszawa, 04.09.2014 (ISBnews) - Sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadła o 14,64% r/r w lipcu br. Liderem pod względem sprzedaży ogółem pozostał "Fakt", a największy wzrost sprzedaży w ujęciu rocznym odnotował "Parkiet", wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu wyniosła 312.940 egz., co oznacza spadek o 3,95% r/r, wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 156.610 egz., po spadku o 14,64%.
Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zwiększył się o 3,06% do 147.547 egz.
Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 6,91% i wyniosła 54.876 egz.
Sprzedaż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) odnotowała spadek o 6,02% r/r do 45.140 egz. w lipcu br., wynika z danych przedstawionych przez portal.
Największy spadek, wynoszący 22,34% (do 35.176 egz.), zanotował "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska).
Natomiast największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications "Gazeta Giełdy Parkiet" - jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 22,47% r/r do 4.507 egz. Tytuł znalazł się jednak na ostatniej pozycji.
(ISBnews)