Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w listopadzie spadła o 5,0 proc. rdr (opis)

05.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2010 roku 334.129 sztuk i było o 5,0 proc. niższe niż rok...

05.01. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 2010 roku 334.129 sztuk i było o 5,0 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w listopadzie 2010 roku było niższe o 0,1 proc. w stosunku do października 2010 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 93.082 egzemplarze, co oznacza spadek o 10,5 proc. r/r oraz wzrost o 0,7 proc. m/m.

W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 410.757 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 11,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż nie zmieniła się.

W listopadzie w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 0,2 proc., do 183.975 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 5,2 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosło 140.664 sztuki, co oznacza wzrost rok do roku o 1,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,1 proc. (PAP)

bas/ epo/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdaagora

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)