Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w lutym spadła o 13,74 proc. rdr (opis)
07.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2010 roku 337.652 sztuki i było o 13,74 proc. niższe niż rok...
07.04. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w lutym 2010 roku 337.652 sztuki i było o 13,74 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w lutym 2010 roku było niższe o 1,57 proc. w stosunku do stycznia 2010 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w lutym 102.449 egzemplarzy, co oznacza spadek o 11,93 proc. mdm. Od połowy września gazeta ta jest wydawana jako połączony tytuł "Dziennika" i "Gazety Prawnej".
W lutym liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 442.357 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 11,29 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,62 proc.
W lutym w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 12,93 proc., do 184.499 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 0,85 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w lutym wyniosło 142.735 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,53 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,07 proc. (PAP)
gsu/ maf/ asa/