Strata netto EMF z dz. kont. zwiększyła się r/r do 41,05 mln zł w I kw. 2015 r.
Warszawa, 15.05.2015 (ISBnews) - Grupa Empik Media & Fashion (EMF) odnotowała 41,05 mln zł skonsolidowanej straty netto z działalności kontynuowanej przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2015 r. wobec 40,61 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
15.05.2015 07:59
Skonsolidowana strata netto z działalności kontynuowanej i zaniechanej przypisana akcjonariuszom jednostki dominującej wyniosła w I kw. br. 44,21 mln zł wobec 60,81 mln zł straty rok wcześniej.
Strata operacyjna wyniosła 26,83 mln zł wobec 24,64 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 609,66 mln zł w I kw. 2015 r. wobec 541,35 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I kw. 2015 r. wyniosła 27,47 mln zł wobec 22,46 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa Empik Media & Fashion jest dystrybutorem produktów z kategorii media, rozrywka, lifestyle, artykuły dziecięce, odzież, obuwie, kosmetyki oraz kursy językowe. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz Empik Media & Fashion jako spółka holdingowa.
(ISBnews)