Trwa ładowanie...
d28lkhh
22-03-2016 10:25

Strata netto HubStyle za 2015 r. głównie efektem odpisu wartości niematerialnych

Warszawa, 22.03.2016 (ISBnews) - Grupa HubStyle zakończyła rok stratą na poziomie ok. 9,15 mln zł (wobec 1,3 mln zł straty rok wcześniej), co jest głównie efektem odpisu wartości niematerialnych alokowanych w segmencie usług e-commerce. Odpis w wysokości 6,1 mln zł w całości obciążył wynik finansowy, poinformowała spółka.

d28lkhh
d28lkhh

Przychody skonsolidowane wyniosły 13,6 mln zł wobec 10,9 mln zł osiągniętych rok wcześniej.

"Wyniki osiągnięte przez Grupę w 2015 r. pokazują, że decyzje o zmianie profilu działalności i strategii były słuszne. Segment sprzedaży odzieży, głównie kanałem e-commerce, który uznajemy za strategiczny, bardzo dynamicznie rośnie i spełnia nasze oczekiwania" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Segment, który reprezentuje marka Sugarfree w trakcie roku osiągnął rentowność netto, a zakończył go z zyskiem na poziomie ok. 0,5 mln zł, podano również.

"Pod koniec roku, realizując strategię, spółka zaprezentowała dwie nowe marki własne: Cardio Bunny i Emente. HubStyle kontynuuje prace nad kolejnymi brandami" - czytamy w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Grupa Nokaut była wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.

(ISBnews)

d28lkhh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28lkhh