Puma
*Przychody ze sprzedaży: *3,009 mld euro
*Zysk netto: *230,1 mln euro
Wzrost w porównaniu z 2010: 13,8 proc.
W 2011 roku zyski Pumy wzrosły o 13,8 proc. *w porównaniu z 2010. Zysk netto wyniósł *230,1 milionów euro *przy przychodach na poziomie *3,01 mld euro.
Puma jest sponsorem wielu reprezentacji piłkarskich, w tym takich krajów jak Włochy, Wybrzeże Kości Słoniowej, Bułgaria, a z klubów - polskich Lech Poznań i Śląsk Wrocław, włoskiego Lazio Rzym, portugalskiego Sporting CP czy hiszpańskiego Villarreal CF.
W 2011 roku Puma podpadła mieszkańcom Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W listopadzie wypuściła na tamtejszym rynku obuwie sportowe w kolorach flagi kraju z okazji tamtejszego dnia niepodległości (Dzień Narodowy obchodzony jest 2 grudnia). Nie przypadły one do gustu obywatelom kraju, którzy uważali umieszczenie szanowanego przez nich symbolu na uznawanym przez nich za niezwykle nieczystym elemencie garderoby. Puma wycofała wszystkie egzemplarze z tamtego rynku i przeprosiła za zaistniałą sytuację.