Televoice Polska chce rosnąć w tempie ok. 30% rocznie
Warszawa, 18.11.2014 (ISBnews) - Televoice Polska chce zwiększać swoją skalę biznesu w tempie do 30% rocznie i pozyskać w przyszłym roku do 50 dużych klientów, m.in. na usługi konsolidacji międzynarodowych contact center, poinformowała agencję ISBnews wiceprezes zarządu Lidia Zalewska.
18.11.2014 | aktual.: 18.11.2014 16:38
?Działamy głównie jako integrator usług telekomunikacyjnych. Jesteśmy dostawcą szerokopasmowego Internetu oraz reseller usług telefonii stacjonarnej w technologii VoIP.Usługi Następnie odsprzedajemy naszym klientom te usługi wraz z usługami dodanymi takimi jak m.in.: usługi doradcze dotyczące optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych, rozwoju infrastruktury czy wdrożenia oprogramowania telekomunikacyjnego. Chcemy rozwijać się w tempie do 30% rocznie i systematycznie umacniać naszą pozycję integratora usług telekomunikacyjnych" - powiedziała ISBnews Zalewska.
Obecnie spółka obsługuje ponad 500 klientów biznesowych, w tym m.in. korporacje z sektora finansowo-ubezpieczeniowego, contact center, czy instytucje publiczne takie jak ambasady, szpitale, urzędy miast.
?Dla tych klientów zbudowaliśmy infrastrukturę i świadczymy usługi telekomunikacyjne. Oferujemy numery wirtualne z ponad 30 krajów na świecie, co pozwala nam na konsolidację międzynarodowych contact center i wspierane w optymalizacji kosztów firm działających zagranicą. Chcemy pozyskiwać właśnie takich klientów, zwłaszcza że Polska staje się liderem outsourcingu na miarę globalną, gdzie światowi giganci chętnie otwierają swoje centra kompetencyjne czy centra obsługi klienta" - dodała wiceprezes Televoice Polska.
Firma planuje również inwestycje w rozbudowę sieci światłowodowej w Warszawie na poziomie ok. 5 mln zł. Obecnie własna i partnerska infrastruktura spółki sięga 460 km światłowodów. Wiceprezes nie wykluczyła, że w przyszłości Televoice może rozważyć konsolidację zasobów i połączony podmiot mógłby zostać wprowadzony na warszawską giełdę.
(ISBnews)