Telewizja iTV chce do końca 2009 r. zwiększyć oglądalność do 0,5 proc.

24.3.Warszawa (PAP) - Telewizja iTV, należąca do spółki Telestar
wchodzącej w skład Grupy MNI, chce do końca 2009 roku zwiększyć
oglądalność do 0,5 proc. z 0,15 proc. obecnie -...

24.03.2009 | aktual.: 24.03.2009 13:26

24.3.Warszawa (PAP) - Telewizja iTV, należąca do spółki Telestar wchodzącej w skład Grupy MNI, chce do końca 2009 roku zwiększyć oglądalność do 0,5 proc. z 0,15 proc. obecnie - poinformowali podczas konferencji prasowej przedstawiciele Telestar.

Spółka chce to osiągnąć m.in. dzięki zmianie wizerunku i oprawy graficznej stacji oraz nowej ofercie programowej.

"W ciągu ostatnich ośmiu miesięcy stacja o 100 proc. zwiększyła swoją oglądalność i w tej chwili wynosi ona ok. 0,15 proc. w grupie docelowej 16-49 lat" - powiedział podczas konferencji Michał Kamiński, szef domu mediowego Media 5 współpracującego ze stacją iTV.

"Plany są takie, aby dojść do 0,5 proc. do końca tego roku i mam nadzieję, że dzięki zmianom uda się to osiągnąć" - dodał.

"Oglądalność chcemy zwiększyć dzięki bardzo precyzyjnej analizie rynku grupy docelowej (...) a po zbudowaniu takiego fundamentu analitycznego, na stworzeniu formatu programu, który zaspokaja potrzeby naszego widza, jeśli chodzi o rozrywkę" - powiedział Witold Laskowski, prezes Telestar.

W marcu Telestar wprowadza nową oprawę graficzną dla stacji iTV, nowy układ ramowy i nowe audycje.

Laskowski powiedział też, że Telestar podpisała ze spółką Info-TV- FM, która w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizji mobilnej, umowę o rozpowszechnianiu programu iTV poprzez sieć telefonii mobilnej.

"Jesteśmy wśród tych 14 kanałów, które z nimi podpisały umowę" - powiedział Laskowski.

Info-TV-FM jest operatorem telekomunikacyjnym z Zamościa, zajmującym się m.in. emisją programów radiowych i telewizyjnych. Buduje maszty i wieże telekomunikacyjne oraz udostępnia własną infrastrukturę nadawczą operatorom telefonii komórkowej.

Telestar SA jest nadawcą kanału telewizyjnego iTV, dystrybuowanego do widzów drogą satelitarną, kablową oraz przez Internet. Dostęp do iTV, która rozpoczęła nadawanie w czerwcu 2003 roku, ma obecnie ok. 43 proc. Polaków.

Telestar jest też właścicielem kilku portali i witryn internetowych o charakterze komercyjnym i społecznościowym. (PAP)

bas/ pam/

Źródło artykułu:PAP
giełdaspółkatelekomunikacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)