Telewizja Polsat liderem wpływów z reklam w I kwartale 2011
04.04. Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam Telewizji Polsat, przejmowanej przez Cyfrowy Polsat, w pierwszym kwartale 2011 roku wyniosły 629,1 mln zł i były o 14,9 proc. wyższe niż w...
04.04.2011 | aktual.: 04.04.2011 10:23
04.04. Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam Telewizji Polsat, przejmowanej przez Cyfrowy Polsat, w pierwszym kwartale 2011 roku wyniosły 629,1 mln zł i były o 14,9 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - poinformowały Wirtualnemedia.pl., powołując się na dane TNS OBOP, opracowane na podstawie oficjalnych cenników (nie obejmują rabatów).
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się TVN, który zanotował spadek przychodów reklamowych o 2,6 proc. do 571,5 mln zł.
Trzecia była TVP 1 z kwotą blisko 486 mln zł, czyli o 2,7 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 3,6 proc. do poziomu 320,9 mln zł.
Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 126,7 mln zł i były o 2,2 proc. niższe niż rok temu.(PAP)
epo/ jtt/