Trwa ładowanie...

Znika marka Pepsi Max. Wielka zmiana

Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding, którego efektem jest zmiana Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. To jednak nie wszystko. W najnowszej kampanii reklamowej markę żegna wirtualny influencer.

Pepsi Max zniknęło ze sklepowych półekPepsi Max zniknęło ze sklepowych półekŹródło: Twitter, fot: PepsiCo Polska
d2arobc
d2arobc

Pepsi stworzyła kampanię marketingową, do której zaangażowano najpopularniejszych polskich streamerów. Od początku kwietnia tego roku na platformie streamingowej pojawił się nowy streamer - @max_zero98. Został on przedstawiony odbiorcom jako zagadkowy Vtuber 2D, czyli twórca treści online, korzystający z wygenerowanego komputerowo awatara.

"Kiedy gracz wychodzi z gry, w dole ekranu pojawia się informacja "Max opuścił grę". Jest to jasny sygnał o zakończeniu rozgrywki. Zdecydowaliśmy się na wpisanie odejścia Maxa w mechanikę gier, ponieważ był to konkretny przekaz dla odbiorcy. W przypadku naszej aktywacji ma to również wymiar konsumencki, ponieważ Pepsi Max opuściło półki sklepowe" - mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Na obciachu zarobiła miliony! Polacy pokochali klapki Kubota - Alina Sztoch w Biznes Klasie

Marka napojów przechodzi rebranding

Pierwsze informacje o nadchodzących zmianach pojawiły się wiosną 2023 r. Marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej.

d2arobc

Rebranding dokonał się w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Ponadto spółka podkreśla, że Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę. Tak skonstruowany "projekt ma wyrażać tradycyjne wartości Pepsi nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2arobc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2arobc