Znika marka Pepsi Max. Wielka zmiana

Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding, którego efektem jest zmiana Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. To jednak nie wszystko. W najnowszej kampanii reklamowej markę żegna wirtualny influencer.

Pepsi Max zniknęło ze sklepowych półek
Pepsi Max zniknęło ze sklepowych półek
Źródło zdjęć: © Twitter | PepsiCo Polska
oprac. NST

Pepsi stworzyła kampanię marketingową, do której zaangażowano najpopularniejszych polskich streamerów. Od początku kwietnia tego roku na platformie streamingowej pojawił się nowy streamer - @max_zero98. Został on przedstawiony odbiorcom jako zagadkowy Vtuber 2D, czyli twórca treści online, korzystający z wygenerowanego komputerowo awatara.

"Kiedy gracz wychodzi z gry, w dole ekranu pojawia się informacja "Max opuścił grę". Jest to jasny sygnał o zakończeniu rozgrywki. Zdecydowaliśmy się na wpisanie odejścia Maxa w mechanikę gier, ponieważ był to konkretny przekaz dla odbiorcy. W przypadku naszej aktywacji ma to również wymiar konsumencki, ponieważ Pepsi Max opuściło półki sklepowe" - mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Na obciachu zarobiła miliony! Polacy pokochali klapki Kubota - Alina Sztoch w Biznes Klasie

Marka napojów przechodzi rebranding

Pierwsze informacje o nadchodzących zmianach pojawiły się wiosną 2023 r. Marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej.

Rebranding dokonał się w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Ponadto spółka podkreśla, że Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę. Tak skonstruowany "projekt ma wyrażać tradycyjne wartości Pepsi nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)