"To najgorsza reklama ever!". Miało być śmiesznie? Wyszło żenująco

Napój Dr Pepper jest w Polsce wciąż mało popularny. Niegdyś bardzo rzadko dostępny i szybko znikający ze sklepowych półek, dziś pojawia się częściej i stopniowo rośnie jego popularność. Na facebookowym profilu Dr Pepper pojawiło się zdjęcie mające promować markę, ale zamiast promocji zrobił się problem.

Obraz
Źródło zdjęć: © Facebook

Napój Dr Pepper jest w Polsce wciąż mało popularny. Niegdyś bardzo rzadko dostępny i szybko znikający ze sklepowych półek, dziś pojawia się częściej i stopniowo rośnie jego popularność. Na facebookowym profilu Dr Pepper pojawiło się zdjęcie mające promować markę, ale zamiast promocji zrobił się problem.

"Wszystko na swoim miejscu! Pepper w lodówce a kobieta w kuchni" - brzmi podpis pod zdjęciem.

Pomysł na promocję nawet dawniej mógłby wzbudzić kontrowersje, a co dopiero dzisiaj. Zestawiono tu seksistowski schemat, że miejsce kobiety jest w kuchni i dołączono robienie z kobiety seksualnego przedmiotu. Nawet w kategoriach żartobliwej prowokacji ta reklama się nie broni. Internauci już ostro krytykują pomysł marketingowców marki Dr Pepper.

- To najgorsza reklama ever. Miało być śmiesznie? Wyszło żenująco. Bardzo niski poziom zespołu ds. reklamy (dziwne w ogóle, że pozwolił sobie na tak prosty schemat). Stereotypowo i przedmiotowo. Okropnie. Nie zamierzam wspierać tej marki! Innym - którzy nie uważają, iż miejscem kobiety jest kuchnia - proponuję to samo - skrytykował ostro jeden z internautów.

- To już wiem z jakiego napoju zrezygnować - stwierdziła wprost jedna z komentujących. Niektórzy zwrócili uwagę na to, że firma może łamać własny regulamin dotyczący treści pojawiających się na jej fanpage'u. Dr Pepper zastrzega sobie bowiem prawo do usuwania treści mających... seksistowski wydźwięk.

Oczywiście, wśród komentujących pojawili się też tacy, którym reklama się podoba.

- Reklama mi się podoba i czekam na ubaw i hejt. Dr Pepper Polska, brawo za przymrużenie oka w czasach, gdy firmy się tego boją - skomentował jeden z internautów.

Ciekawe, że samo zdjęcie, bez podpisu o kontrowersyjnym wydźwięku, nie wzbudziłoby większych komentarzy. To podpis wzbudza kontrowersje i może sprowokować środowiska kobiece do ostrej krytyki marki i jej reklamy.

To czytają wszyscy
Uwaga na Pranie i Mokre Balkony: Mandat do 5000 zł za Zakłócanie Ciszy Nocnej!
Uwaga na Pranie i Mokre Balkony: Mandat do 5000 zł za Zakłócanie Ciszy Nocnej!
FINANSE
Carrefour na sprzedaż. Zgoda Brukseli na przejęcie w pierwszym kraju
Carrefour na sprzedaż. Zgoda Brukseli na przejęcie w pierwszym kraju
FINANSE
Gmina chce kupić wyspę. Nie chcą powtórki z zamkiem w Stobnicy
Gmina chce kupić wyspę. Nie chcą powtórki z zamkiem w Stobnicy
FINANSE
Gigant technologiczny zwalnia w Polsce. Pracę straci prawie 400 osób
Gigant technologiczny zwalnia w Polsce. Pracę straci prawie 400 osób
FINANSE
Turystyka dentystyczna Polaków. Tu jeżdżą po plomby za 50 zł
Turystyka dentystyczna Polaków. Tu jeżdżą po plomby za 50 zł
FINANSE
Polska hitem turystycznym w tym kraju. Ogromny wzrost rezerwacji
Polska hitem turystycznym w tym kraju. Ogromny wzrost rezerwacji
FINANSE
Odkryj
Tak można się naciąć na świątecznych rybach. Hodowcy tłumaczą
Tak można się naciąć na świątecznych rybach. Hodowcy tłumaczą
FINANSE
Kiedy przejść na emeryturę? Różnica nawet o 2 tys. zł
Kiedy przejść na emeryturę? Różnica nawet o 2 tys. zł
FINANSE
Udaje hydraulika i "kontroluje" mieszkańców. Urząd ostrzega
Udaje hydraulika i "kontroluje" mieszkańców. Urząd ostrzega
FINANSE
Brała 100 zł za "lewe" L4. Zarobiła tak niemałe pieniądze
Brała 100 zł za "lewe" L4. Zarobiła tak niemałe pieniądze
FINANSE
Ten sprzęt rujnuje rachunki. Zużywa trzy razy więcej prądu niż lodówka
Ten sprzęt rujnuje rachunki. Zużywa trzy razy więcej prądu niż lodówka
FINANSE
Nieopłacalny jak SUV? Oto ile w 3 lata traci na wartości rekordzista
Nieopłacalny jak SUV? Oto ile w 3 lata traci na wartości rekordzista
FINANSE
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟