Trwa ładowanie...
d2j9avt
espi
14-07-2011 16:30

TRAKCJA-TILTRA S.A. - Informacja o zawarciu znaczącej umowy (54/2011)

TRAKCJA-TILTRA S.A. - Informacja o zawarciu znaczącej umowy (54/2011)

d2j9avt
d2j9avt

| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | Raport bieżący nr | 54 | / | 2011 | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2011-07-14 | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | TRAKCJA-TILTRA S.A. | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Informacja o zawarciu znaczącej umowy | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd spółki Trakcja - Tiltra S.A. ("Spółka"), informuje, że w dniu 13 lipca 2011 r. podmiot zależny od Spółki ? Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z siedzibą we Wrocławiu ("PRKiI" lub "Zleceniodawca"), zawarła z Romualdem Ryszewskim prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FHU "ELTOR" Romuald Ryszewski z siedzibą w Janikowie (dalej: "Wykonawca" lub "Zleceniobiorca") umowę podwykonawczą na roboty budowlane (dalej: "Umowa"), w związku z umową zawartą przez PRKiI jako Partnerem konsorcjum w składzie: 1. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ? Pełnomocnik konsorcjum; 2. PKP Energetyka Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ? Partner konsorcjum; 3. Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. z siedzibą we Wrocławiu ? Partner konsorcjum; 4. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej "DOLKOM" Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ? Partner konsorcjum; z PKP PLK S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej:
"Zamawiający") na roboty budowlane podstawowe liniowe na odcinku Wrocław ? Grabiszyn ? Skokowa i Żmigród ? granica woj. dolnośląskiego" w ramach projektu POIiŚ 7.1 - 4 "Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław ? Poznań, Etap II ? odcinek Wrocław ? granica woj. dolnośląskiego." (dalej: "Kontrakt Główny"), o której to umowie spółka informowała w raporcie bieżącym nr 34/2011 z dnia 25 maja 2011 r. Wartość Umowy: Łączna wartość netto Umowy: 42.746.641,34 PLN (słownie: czterdzieści dwa miliony siedemset czterdzieści sześć tysięcy sześćset czterdzieści jeden 34/100); Łączna wartość brutto Umowy: 52.578.368,84 PLN (słownie: pięćdziesiąt dwa miliony pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem 84/100złotych); Przedmiot Umowy: Na podstawie Umowy Wykonawca wykona prace branżowe związane z wykonaniem branżowych robót budowlanych na następujących szlakach: 1) L01 szlak st. Wrocław Popowice ? Wrocław Osobowice 2) S03 stacja Wrocław Osobowice 3) L02 szlak st. Wrocław Osobowice ? p. odg.
Pęgów 4) S04 p. odg. Pęgów 5) L03 szlak p. odg. Pęgów ? st. Oborniki Śląskie Termin Realizacji Umowy: Nie dłużej niż do 30.06.2014 r. Kary umowne: 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie umowne za opóźnienie w następujących wypadkach i w następującej wysokości: a) 0,05% całkowitej ceny brutto Kontraktu Głównego za każdy dzień opóźnienia robót w poszczególnych fazach; b) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przystąpieniu przez Zleceniobiorcę do usunięcia wad/usterek/braków w okresie rękojmi lub terminu ich usunięcia; c) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w uporządkowaniu terenu; d) 0,05% całkowitej ceny brutto Umowy za każdy dzień przekroczenie czasu wyznaczonych zamknięć torowych z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy; e) 0,05% całkowitej ceny brutto Kontraktu Głównego za każdy dzień opóźnienia w robotach Zleceniodawcy z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy. 2. W przypadku, gdy takie koszty wynikają z przyczyn
leżących po stronie Zleceniobiorcy, Zleceniobiorca pokryje również koszty: a) opóźnień pociągów powstałych z przyczyn leżących po jego stronie, spowodowanych wydłużeniem czasu planowanego zamknięcia torów i nieplanowanym zajęciem torów podczas robót; b) opóźnień pociągów, które powstaną w wyniku usterek w urządzeniach lub innych zdarzeń spowodowanych przez Zleceniobiorcę; c) wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej; d) użycia lokomotyw do przeciągania pociągów; e) koszty rozkładu jazdy (konstrukcji zastępczego rozkładu jazdy) na zamknięciu torowym na podstawie faktury wystawionej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym, zgodnie z liczbą pociągokilometrów dla których dokonana była korekta. Koszty wynikające z tytułu opóźnień pociągów naliczane będą wg not przedłożonych przez przewoźników natomiast koszty wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej i użycia lokomotyw do przeciągania pociągów według faktur przedłożonych przez przewoźników. 3. Zleceniobiorca zapłaci
Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto Zleceniobiorcy za odstąpienie od Umowy, z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy. W przypadku, gdy Zleceniodawcy zostaną naliczone kary umowne z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zleceniobiorca, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do zapłacenia Zleceniodawcy kary umownej w wysokości pełnej kwoty naliczonej Zleceniodawcy. 4. Kary umowne płatne są najpóźniej w terminie 3 dni od dnia wezwania przez Zleceniodawcę, na rachunek bankowy wskazany w dokumentach obciążeniowych. 5. W przypadku, gdy kary umowne nie pokryją szkody, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego do wysokości faktycznie poniesionej szkody. 6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo potrącenia z każdej wierzytelności Zleceniobiorcy wszystkich wymagalnych roszczeń powstałych z tytułu kar umownych, odszkodowań, kompensat za ubezpieczenia itp. W takim przypadku Zleceniobiorca upoważnia Zleceniodawcę do zaspokojenia
swoich roszczeń z zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Wartość wyżej Umowy przekracza 10% kapitałów własnych Trakcji - Tiltra S.A. Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d2j9avt

| | | TRAKCJA-TILTRA SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | |
| | | TRAKCJA-TILTRA S.A. | | Budownictwo (bud) | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | |
| | | 00-120 | | Warszawa | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | |
| | | Złota | | 59 18 p. | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | |
| | | +48-22-628-62-63 | | +48-22-474-12-85 | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | |
| | | sekretariat@trakcja.com | | www.trakcja.com | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | |
| | | 525-000-24-39 | | 010952900 | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2011-07-14 Maciej Radziwiłł Prezes Zarządu
2011-07-14 Tadeusz Kozaczyński Wiceprezes Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d2j9avt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2j9avt