Trwa ładowanie...
d4b7n52

TVN liderem cennikowych wpływów z reklam w I kwartale 2010 roku

02.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 599 mln zł (dane nie uwzględniają...

d4b7n52
d4b7n52

02.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 599 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 18,3 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 557 mln zł, czyli o 23,6 proc. wyższe niż w 2009 roku.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 509,6 mln zł, czyli o 39,1 proc. większą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 25,5 proc. do poziomu 315,9 mln zł.

Piąte miejsce zajęła stacja AXN, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 132,4 mln zł i były o 67,2 proc. wyższe niż rok temu.(PAP)

epo/ pr/

d4b7n52
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4b7n52