TVN liderem cennikowych wpływów z reklam w I kwartale 2010 roku

02.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 599 mln zł (dane nie uwzględniają...

SKOMENTUJ

02.04. Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 599 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 18,3 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2009 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 557 mln zł, czyli o 23,6 proc. wyższe niż w 2009 roku.

Na trzeciej pozycji była TVP1 z kwotą 509,6 mln zł, czyli o 39,1 proc. większą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 25,5 proc. do poziomu 315,9 mln zł.

Piąte miejsce zajęła stacja AXN, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 132,4 mln zł i były o 67,2 proc. wyższe niż rok temu.(PAP)

epo/ pr/

Wybrane dla Ciebie

Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Co ze świętem w sobotę? Oto wytyczne dla pracodawców
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Nie chcą wiatraków w gminie. Spór na Mazurach
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
Odrażające odkrycie służb. 15 tys. ton papryki jechało do Polski
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
42 godziny bez przerwy. Na forach pracowników Biedronki wrze
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Przez dwa miesiące nic nie zwróciło uwagi. Stracił ponad 400 tys. zł
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Poczta ściga za abonament. Dziesiątki tysięcy wezwań dla dłużników
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Nowa oferta PKP Intercity. Bilet za 2 zł Warszawie, oto warunki
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Zapaść w małych sklepach. Słabe wyniki przez... kalendarz
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Koniec z kopertami? Strzykawki to nowy komunijny trend
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Brzoska ogłasza poprawę usługi InPostu. Skorzystają klienci
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Niemiecka sieciówka rozpycha się w Polsce. 300 sklepów do końca roku
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił
Zebrał 48 tys. żappsów. Oto na co je wymienił