TVN spodziewa się stagnacji na rynku reklamy telewizyjnej w 2012 roku
15.02. Warszawa (PAP) - TVN spodziewa się, że wartość rynku reklamy telewizyjnej utrzyma w 2012 r. poziom z 2011 r., zaś rynek reklamy internetowej wzrośnie o 10 proc. Grupa będzie...
15.02. Warszawa (PAP) - TVN spodziewa się, że wartość rynku reklamy telewizyjnej utrzyma w 2012 r. poziom z 2011 r., zaś rynek reklamy internetowej wzrośnie o 10 proc. Grupa będzie starała się bronić udziałów wartościowych w segmencie TV i online - podała spółka w prezentacji na temat wyników kwartalnych.
"Wartość rynku reklamy telewizyjnej utrzyma poziom z roku 2011 przy nadal ograniczonej widoczności i potencjalnej wysokiej zmienności rynku" - podała spółka.
Zaznaczyła jednocześnie, że spodziewa się wzrostu rynku reklamy internetowej na poziomie ok. 10 proc., z segmentem reklamy typu display o wysokiej jednocyfrowej dynamice wzrostu.
"Segmenty TV i Online Grupy TVN mają na celu utrzymanie swoich udziałów wartościowych w rynku i obronę rentowności" - napisano w prezentacji.
TVN podał również, że oczekuje utrzymania dynamiki rozwoju platformy 'n' z roku 2011 w czasie gdy przygotowania do połączenia są wstrzymane do momentu uzyskania zgody regulatora. (PAP)
mbn/ morb/