Trwa ładowanie...

TVP pozwie "Wyborczą". Chodzi o Sylwestra i Sławomira

"Kłamstwami" nazywa TVP informacje "Gazety Wyborczej" na temat kosztów tegorocznej imprezy sylwestrowej telewizji publicznej w Zakopanem. Według dziennika mogły one wynieść nawet 10 mln zł.

Share
TVP pozwie "Wyborczą". Chodzi o Sylwestra i Sławomira
Źródło: East News
d4ju8ku

Tekst "Wyborczej" jest oparty o anonimowe relacje polityków Prawa i Sprawiedliwości. Według jednego z nich, członka sejmowej komisji kultury, jedna z tegorocznych gwiazd, czyli piosenkarz Sławomir, miał dostać za swój występ aż 124 tys. zł. Dostał tyle za wykonanie swojego hitu, piosenki "Miłość w Zakopanem".

Sylwester w TVP. "Do tej imprezy dopłacimy wszyscy w podatkach" Zobacz wideo

Dziennik pisze też, że już ubiegłoroczny Sylwester TVP kosztował 7 mln zł i był około dwa razy droższy niż w 2015 r. W artykule opisano także korespondencję dziennika ze służbami prasowymi TVP. Wynika z niej, że według telewizji publicznej Sylwester nie kosztował 10 mln zł, a jego koszt nie odbiegał od poziomu z lat ubiegłych. Na temat gaży artystów medium prezesa Jacka Kurskiego milczy, zasłaniając się tajemnicą przedsiębiorstwa.

d4ju8ku

Kurski idzie do sądu?

Teraz służby prasowe TVP postanowiły odpowiedzieć na tekst w „Gazecie Wyborczej”. W komunikacie ustalenia "Wyborczej" nazwane są "kłamstwami" a sam artykuł "niechlujną próbą oszkalowania TVP i jej wielkiego sukcesu, jakim był rekordowy koncert sylwestrowy".

Po czym powtarza się informację zawartą już w artykule, tj. że koszt imprezy był zbliżony do tego z lat poprzednich. Pismo odnosi się także do wynagrodzenia Sławomira. Zdaniem TVP podana przez „Wyborczą” kwota jest „wielokrotnie wyższa” niż rzeczywista stawka. Jacek Kurski zapowiedział na Twitterze pozew wobec "Gazety Wyborczej".

d4ju8ku

Podziel się opinią

Share
d4ju8ku
d4ju8ku