Trwa ładowanie...

Tylko w WP: już ponad 6 mln Świeżaków w polskich domach. Zbieranie naklejek tylko do niedzieli

Ciesząca się bardzo dużą popularnością akcja "Gang Świeżaków 2" w Biedronce dobiega już końca. Naklejki będzie można zbierać tylko do niedzieli 19 listopada, a wydawanie maskotek zakończone zostanie dwa tygodnie później, 3 grudnia. Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, wydano już ponad 6 mln pluszaków.
Share
Polacy wolą duże wersje Świeżaków.
Polacy wolą duże wersje Świeżaków.Źródło: Materiały prasowe
d1zh31y

Do piątku w ramach akcji "Gang Świeżaków 2" wydano już ponad 6 milionów maskotek. To oznacza, że już teraz zdecydowanie pobity został wynik osiągnięty w poprzedniej edycji akcji, gdy klienci zdobyli nieco ponad 4,6 mln pluszaków.

Ponieważ wydawanie promocyjnych maskotek potrwa jeszcze dwa tygodnie, spokojnie można założyć, że liczba 6 mln zostanie znacząco przekroczona.

Wideo: Świeżaki w Biedronce. Dlaczego Polacy tak kochają promocje i hasło "za darmo"?

Jak się okazuje, zdecydowanie większą popularnością cieszą się duże maskotki niż te małe, czyli "Juniorzy".
Większe pluszaki stanowią 60 proc. wszystkich wydawanych Świeżaków, choć występują tylko w czterech rodzajach. Mniejsi Juniorzy to sześć rodzajów maskotek, ale tylko 4 na 10 wszystkich wydawanych Świeżaków.

d1zh31y

Jest jedna maskotka, która cieszy się dużo większą popularnością niż pozostałe dziewięć. Jest to Borówka Basia - do polskich domów trafiło już aż 1,1 mln sztuk tego pluszaka. Na drugim miejscu na świeżakowej liście przebojów znajduje się Kalafior Krzyś.

W ramach akcji "Gang Świeżaków 2" klienci mogą odbierać za darmo maskotki, jeśli zbiorą odpowiednią liczbę naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce.

Maskotki dostępne są również w regularnej sprzedaży - duże wersje Świeżaków można kupić za aż 49,99 zł.

Akcja Biedronki okazała się niezwykłym sukcesem. Pluszowe zabawki w kształcie warzyw i owoców wzbudziły w Polakach takie pożądanie, że nie tylko masowo rzucili się do zbierania naklejek, ale czasem nawet posuwali się do łamania prawa.

d1zh31y

Dokładnie 1378 naklejek ukradła klientka Biedronki w Pułtusku. Wykorzystała nieuwagę kasjerki podczas płacenia za zakupy. Łup pozwoliłby jej na zdobycie 22 darmowych Świeżaków albo nawet 45 Świeżaków junior.

Za kradzież naklejek 30-latce grozi jej do 5 lat więzienia. Biedronka szacuje cenę jednej naklejki na złotówkę, a więc kobieta zostanie oskarżona o przywłaszczenie mienia o znacznej wartości.

Kampanii pozazdrościł Biedronce główny konkurent - Lidl, który swoim klientom zaproponował swoje pluszaki - Lidlaki. Biedronce tym razem udało się uniknąć problemów, które wystąpiły w pierwszej edycji akcji.

Rok temu "Gang Świeżaków" padł ofiarą własnego sukcesu. Zainteresowanie zabawkami okazało się tak duże, że maskotek zabrakło. Sieć zamówiła ponad milion dodatkowych, ale część zbieraczy naklejek i tak poczuła się poszkodowana.

d1zh31y

Podziel się opinią

Share
d1zh31y
d1zh31y