Udział TVN w oglądalności w I kw. '10 spadł do 15,0 proc.
06.04. Warszawa (PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w pierwszym kwartale 2010 roku spadł rok do roku do 15,08 proc. z 15,9 proc. Stacja znalazła się wraz z TVP2 na...
06.04.2010 | aktual.: 06.04.2010 11:08
06.04. Warszawa (PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w pierwszym kwartale 2010 roku spadł rok do roku do 15,08 proc. z 15,9 proc. Stacja znalazła się wraz z TVP2 na drugim miejscu w zestawieniu po TVP1 - podał Presserwis na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Po pierwszym kwartale 2010 roku liderem pozostaje TVP 1 z udziałem w rynku na poziomie 20,8 proc. (przed rokiem 22,3 proc.).
Po 15 proc. udziału mają TVN i TVP 2 (przed rokiem odpowiednio: 15,9 proc. i 16,1 proc.).
Udział Polsatu spadł do 13,8 proc. z 14,6 proc. przed rokiem.
W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) największy udział w rynku w tym okresie miał TVP 1 - 17 proc. (przed rokiem: 18,6 proc.). Udział TVN wynosi 16,2 proc. wobec 17,2 proc. przed rokiem, Polsatu 16 proc. (wobec 17,3 proc.), a TVP 2 13,8 proc. (14,7 proc.).
W samym marcu w grupie ogólnej TVP 1 miał 20 proc. udziału w rynku (wobec 21,9 proc. rok wcześniej), TVN miał 17,2 proc. (wobec 17 proc.), TVP 2 i Polsat - po 14,5 proc. (przed rokiem odpowiednio: 15,7 proc. i 15,2 proc.).
W grupie komercyjnej w marcu TVN zanotował udział 18,7 proc. (wobec 18,3 proc. w marcu 2009 r.), Polsat - 16,6 proc. (wobec 18,1 proc.), TVP 1 - 15,7 proc. (17,8 proc.), a TVP 2 - 13,4 proc. (14,3 proc.).(PAP)
bas/ asa/