Trwa ładowanie...
d3o3zzj

UPC Polska na koniec I kw. '09 miała 410,5 tys. klientów internetu

8.5.Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca potrójnej usługi:
telewizji, internetu i usług telefonicznych, miała na koniec marca
2009 roku 410,5 tys. klientów szerokopasmowego...

d3o3zzj
d3o3zzj

8.5.Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i usług telefonicznych, miała na koniec marca 2009 roku 410,5 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu, 155,6 tys. abonentów usługi telefonicznej oraz 122,6 tys. klientów telewizji cyfrowej - podała spółka.

Liczba klientów telewizji kablowej utrzymywała się w pierwszym kwartale 2009 roku na stabilnym poziomie ponad jednego miliona.

Dla porównania na koniec I kw. 2008 roku UPC Polska miała ponad 326.000 klientów szerokopasmowego internetu i 128.000 klientów usług telefonicznych. Telewizję cyfrową UPC wprowadziła w maju 2008 roku.

"W ciągu pierwszego kwartału 2009 r. firma sprzedała 22.500 usług szerokopasmowego dostępu do Internetu, zwiększając bazę abonentów do 410.500. Tak dynamiczny wzrost jest wynikiem szeregu działań, mających na celu zwiększenie dostępności i atrakcyjności usługi internetowej. UPC stale modernizuje sieć, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych oferując najszybszy Internet na polskim rynku o prędkości do 30 Mb/s" - podano w komunikacie.

d3o3zzj

"Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów najmłodszej usługi UPC Polska - telewizji cyfrowej. Od końca grudnia do 31 marca br. pozyskano aż 43.500 abonentów, co dowodzi, że widzowie cenią cyfrową jakość obrazu i dźwięku oraz wygodę i funkcjonalność dekoderów UPC. Obecnie z usług telewizji cyfrowej UPC Polska korzysta już 122.600 klientów. Liczba abonentów usług telefonicznych UPC Polska wzrosła do 155.600" - podała UPC Polska.

Wá zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.

UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc., międzynarodowego operatora telewizji kablowej.(PAP)

bas/ ana/

d3o3zzj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3o3zzj