Vistula planuje przekroczyć liczbę 320 sklepów w tym roku

Warszawa, 15.05.2015 (ISBnews) - Vistula Group planuje przekroczyć w tym roku liczbę 320 salonów wszystkich zarządzanych przez nią marek, poinformowała spółka. Spółki zależna W.Kruk ma zadebiutować na giełdzie w 2016 r.

15.05.2015 | aktual.: 15.05.2015 07:53

"W roku 2015 zamierzamy przekroczyć liczbę 320 salonów wszystkich marek. Do końca roku planujemy otwarcie 14-16 nowych salonów własnych i stoisk firmowych o łącznej powierzchni ponad 1,2 m2. oraz uruchomienie podobnej liczby sklepów franczyzowych" - czytamy w raporcie kwartalnym spółki.
W ciągu I kw. 2015 roku otwarte zostały trzy nowe salony własne w segmencie odzieżowym oraz jeden salon własny w segmencie jubilerskim. W tym samym okresie sieć franczyzowa segmentu odzieżowego powiększyła się o trzy nowe lokalizacje, podała również spółka.

"Jednocześnie spółka zamierza przeprowadzić ofertę publiczną nowej emisji akcji spółki zależnej W.Kruk S.A. i wprowadzić ją na warszawską giełdę w roku 2016. Prospekt emisyjny zostanie przygotowany w oparciu o wyniki marki W.Kruk w roku 2015, których poprawie ma służyć zwiększenie różnorodności kolekcji i poziomu zatowarowania biżuterią brylantową oraz wzmocnienie prestiżu marki ogólnopolską kampaniią wizerunkową z udziałem znanych telewizyjnych osobowości w ramach obchodów jubileuszu 175 lat jej obecności na rynku polskim" - podała również spółka.
Prezes Vistula Group Grzegorz Pilch w rozmowie z agencją ISBnews w lutym wskazywał, że grupa realizuje projekt wydzielenia W.Kruk do osobnej spółki i docelowo wprowadzenia jej na GPW w celu pozyskania kapitału na rozwój. Zapowiedział wtedy, że Vistula Group chce, żeby sieć jubilerska W.Kruk rozwijała się w tempie 5-6 salonów rocznie w podstawowym scenariuszu i nawet do 15 salonów rocznie po planowanej ofercie publicznej i wejściu na GPW w 2016 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)