W 2009 r. oglądalność TVN spadła r/r do 13,94 proc. z 15,01 proc.

04.01. Warszawa (PAP) - W 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,94 proc. z 15,01 proc. w 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS...

04.01.2010 | aktual.: 04.01.2010 11:45

04.01. Warszawa (PAP) - W 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 13,94 proc. z 15,01 proc. w 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Całodobowy udział Polsatu spadł w 2009 roku do 14,79 proc. z 15,6 proc., udział TVP1 spadł do 21,42 proc. z 23,32 proc., a TVP2 do 15,2 proc. z 16,71 proc.

W ubiegłym roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 15,30 proc. z 16,75 proc. w 2008 roku, a Polsatu spadła do 17,29 proc. z 18,23 proc.

TVP1 zmniejszył udział w grupie komercyjnej całodobowo do 18,08 proc. z 19,88 proc., zaś TVP2 do 14,21 proc. z 15,58 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo spadł w 2009 roku do 16,69 proc. z 18,17 proc., a Polsatu spadł do 15,30 proc. z 16,56 proc. rok wcześniej.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)