Trwa ładowanie...
d38tfrn

W październiku oglądalność kanału TVN wzrosła do 19,4 proc., grupy TVN do 24,6 proc.

3.11.Warszawa (PAP) - W październiku całodobowy udział kanału TVN
w rynku wzrósł do 19,4 proc. z 17,5 proc. rok wcześniej, a udział
całej grupy zwiększył się do 24,6 proc. z 23,5...

d38tfrn
d38tfrn

3.11.Warszawa (PAP) - W październiku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 19,4 proc. z 17,5 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zwiększył się do 24,6 proc. z 23,5 proc. - podał TVN w poniedziałkowym komunikacie prasowym.

Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w październiku do 14,2 proc. z 16,3 proc.

W peak timie w październiku udział grupy TVN (18.00-23.00) wzrósł do 26,8 proc. z 25,4 proc., a TVN do 22,5 proc. z 20,6 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,1 proc. z 18,1 proc.

W październiku oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) wzrosła do 20,9 proc. z 18,2 proc., a w peak timie wzrosła do 23,4 proc. z 20,6 proc. W grupie TVN był to wzrost odpowiednio: do 26,2 proc. z 24,2 proc. i do 27,7 proc. z 25,5 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17 proc. z 19,6 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,5 proc. z 21,3 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, czyli (16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział ten wzrósł całodobowo do 26,8 proc. z 23,2 proc. a w peak timie zwiększył się do 30,4 proc. z 26,8 proc. (PAP)

gsu/ osz/

d38tfrn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38tfrn