W październiku oglądalność TVN spadła r/r do 17,1 proc. z 19 proc.
02.11. Warszawa (PAP) - W październiku 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 17,1 proc. z 19,0 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na...
02.11.2010 | aktual.: 02.11.2010 18:23
02.11. Warszawa (PAP) - W październiku 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 17,1 proc. z 19,0 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Całodobowy udział Polsatu w październiku zmniejszył się do 14,2 proc. z 15,0 proc., udział TVP1 spadł do 18,3 proc. z 19,6 proc., a TVP2 wzrósł do 14,8 proc. z 13,9 proc.
W peak-time (18.00-23.00) w październiku udział kanału TVN zmniejszył się do 20,8 proc. z 22,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 14,8 proc. z 16,3 proc., TVP1 wzrosła do 19,8 proc. z 19,6 proc., a TVP2 wzrosła do 17,1 proc. z 15,9 proc.
W październiku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 18,6 proc. z 20,5 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 21,5 proc. z 23,9 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,4 proc. z 17,6 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 17,1 proc. z 18,7 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 15,0 proc. z 16,6 proc., a w peak-timie zwiększyła do 17,5 proc. z 17,1 proc. Udział TVP2 całodobowo wzrósł do 13,6 proc. z 12,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 15,6 proc., z 14,6 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w październiku do 21,3 proc. z 25,3 proc., a w peak-timie spadł do 25,4 proc. z 30,2 proc. rok wcześniej.(PAP)
pam/ jtt/