W Płocku powstanie oddział APS i do 270 nowych miejsc pracy
Z początkiem 2016 r. w Płocku (Mazowieckie) rozpocznie działalność oddział Administration Personnel Services (APS), spółka z grupy Bertelsmann Media. W nowym centrum obsługi klientów, działającym jako call center, docelowo zatrudnienie ma znaleźć do 270 osób.
23.09.2015 18:25
Oddział APS, spółki specjalizującej się m.in. w usługach z zakresu outsourcingu, powstanie w budynku płockiego Cotex Oficce Centre, gdzie zajmie ok. 1 tys. metrów kw. Biurowcem zarządza spółka Atlantis, dysponująca tam łączną powierzchnią do wynajęcia na działalność gospodarczą ponad 10 tys. metrów kw.
Początkowo płocki oddział APS, który planuje rozpocząć działalność w styczniu 2016 r., zamierza przyjąć do pracy ok. 50 konsultantów oraz kilka osób kadry zarządzającej. Docelowo, w ciągu kilkunastu kolejnych miesięcy, liczba tam zatrudnionych ma wzrosnąć do 270 osób. W tym czasie ma powstać ok. 150 stanowisk obsługi.
"Mamy już konkretnego klienta, z którym rozpoczniemy współpracę w tej nowej lokalizacji oraz dwie kolejne firmy, które również wyraziły zainteresowanie realizacją usług w Płocku" - powiedziała podczas środowej konferencji prasowej dyrektor zarządzająca APS Małgorzata Żuchowska.
Dodała, że wkrótce rozpocznie się rekrutacja pierwszych pracowników do nowego, płockiego oddziału tej spółki. Poszukiwane są osoby m.in. na stanowiska koordynator grupy konsultantów, koordynator projektu, a także specjaliści do spraw jakości, rekrutacji, back office oraz obsługi klienta.
Prezydent Płocka Andrzej Nowakowski podkreślił, że dla Płocka jednym z priorytetów jest tworzenie nowych miejsc pracy, zarówno poprzez wspieranie inwestorów już obecnych w tym mieście, jak i przez poszukiwanie nowych, chcących uruchomić działalność gospodarczą.
"Samorząd miasta nie jest od budowania fabryk, natomiast zawsze powinien być otwarty na przedsiębiorców. Nowe miejsca pracy to nie tylko spadek bezrobocia, to także większe dochodów mieszkańców i większe wpływy z podatków" - oświadczył Nowakowski.
Nowy oddział APS w Płocku obsługiwał będzie klientów branży telekomunikacyjnej oraz z sektora finansowo-bankowego. Jego działalność polegała będzie m.in. na odpowiadaniu telefonicznym lub pisemnym na zgłoszenia klientów, badaniu i diagnozowaniu ich potrzeb, rozwiązywaniu problemów technicznych, a także świadczeniu usług telemarketingu.
APS działa od 2011 r. Obsługuje również klientów z branży motoryzacyjnej, kosmetycznej, optycznej oraz w zakresie logistyki, posiada obecnie oddziały w Poznaniu, Koninie i Błoniu pod Warszawą. Pracuje tam w sumie ok. 1100 osób. Konsultanci przyjmują np. zgłoszenia od klientów poszczególnych marek z różnych branż, weryfikując i rozwiązując ich problemy. Pozyskują też nowych klientów w ramach kampanii sprzedażowych, oferują indywidualnie dostosowane rozwiązania bądź produkty, a także umawiają spotkania.