W tyg. zakończonym 05.06 Polsat miał 68,26 mln zł wpływów z reklam, TVN 68,03 mln zł
09.06. Warszawa (PAP) - W dniach 30 maja - 5 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 18,33 proc., co daje 68,26...
09.06.2011 | aktual.: 09.06.2011 13:23
09.06. Warszawa (PAP) - W dniach 30 maja - 5 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 18,33 proc., co daje 68,26 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 18,26 proc., czyli wpływami rzędu 68,03 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,99 mln zł, czyli ponad 10-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 31,75 mln zł, co daje 8,5-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 12,64 mln zł. Oznacza to, że miała ona niewiele ponad 3 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 372,47 mln zł. (PAP)
jow/ asa/