W tyg. zakończonym 05.08 Polsat miał 28,88 mln zł wpływów z reklam, TVN 27,16 mln zł
10.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 lipca do 5 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,91 proc., co...
10.08.2012 | aktual.: 10.08.2012 08:08
10.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 lipca do 5 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 13,91 proc., co oznacza 28,88 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 13,08 proc., czyli wpływami rzędu 27,16 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 19,04 mln zł, czyli 9,17 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 10,46 mln zł, co daje 5,04 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,23 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,48 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 207,64 mln zł wobec 206,49 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ morb/