W tyg. zakończonym 09.06 Polsat miał 73,89 mln zł wpływów z reklam, TVN 68,96 mln zł

13.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,73 proc., co oznacza 73,89 mln...

13.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,73 proc., co oznacza 73,89 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 16,55 proc., czyli wpływami rzędu 68,96 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,56 mln zł, czyli 9,73 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 29,47 mln zł, co daje 7,07 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się TVN24, którego przychody reklamowe wyniosły 9,21 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,21 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 416,76 mln zł wobec 444,98 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)