Trwa ładowanie...
d4d7m31

W tyg. zakończonym 09.09 Polsat miał 63,88 mln zł wpływów z reklam, TVN 61,89 mln zł

12.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,73 proc., co oznacza...

d4d7m31
d4d7m31

12.09. Warszawa (PAP) - W dniach od 3 do 9 września największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,73 proc., co oznacza 63,88 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,17 proc., czyli wpływami rzędu 61,89 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,67 mln zł, czyli 9,07 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 27,08 mln zł, co daje 7,52 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Eska TV, której przychody reklamowe wyniosły 7,44 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,06 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 360,39 mln zł wobec 260,38 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

d4d7m31
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4d7m31