W tyg. zakończonym 10.03 TVN miał 85,79 mln zł wpływów z reklam, Polsat 73,51 mln zł
14.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,44 proc., co oznacza 85,79 mln zł...
14.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,44 proc., co oznacza 85,79 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 16,66 proc., czyli wpływami rzędu 73,51 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 44,46 mln zł, czyli 10,08 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,39 mln zł, co daje 8,25 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,97 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,26 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 441,22 mln zł wobec 366,90 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/