W tyg. zakończonym 12.06 Polsat miał 61,6 mln zł wpływów z reklam, TVN 60,7 mln zł
16.06. Warszawa (PAP) - W dniach 6-2 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 17,45 proc., co daje 61,6 mln zł....
16.06.2011 | aktual.: 16.06.2011 14:08
16.06. Warszawa (PAP) - W dniach 6-2 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 17,45 proc., co daje 61,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,19 proc., czyli wpływami rzędu 60,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 43,9 mln zł, czyli ponad 12-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 31,4 mln zł, co daje niemal 9-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 12,2 mln zł. Oznacza to, że miała ona ponad 3 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 352,97 mln zł. (PAP)
jow/ asa/