Trwa ładowanie...
d156rdr

W tyg. zakończonym 12.08 Polsat miał 31,82 mln zł wpływów z reklam, TVN 26,81 mln zł

17.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,65 proc., co...

d156rdr
d156rdr

17.08. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 sierpnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,65 proc., co oznacza 31,82 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 12,34 proc., czyli wpływami rzędu 26,81 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 17,89 mln zł, czyli 8,24 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 10,51 mln zł, co daje 4,84 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,33 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,38 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 217,15 mln zł wobec 207,64 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

d156rdr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d156rdr