Trwa ładowanie...
di5ncvr
di5ncvr

W tyg. zakończonym 13.05 Polsat miał 76,67 mln zł wpływów z reklam, TVN 71,49 mln zł

17.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,06 proc., co oznacza...
Share
di5ncvr

17.05. Warszawa (PAP) - W dniach od 7 do 13 maja największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,06 proc., co oznacza 76,67 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,77 proc., czyli wpływami rzędu 71,49 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,86 mln zł, czyli 8,17 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 25,89 mln zł, co daje 6,44 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazła się Viva Polska, której przychody reklamowe wyniosły 9,99 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,48 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 402,25 mln zł wobec 381,49 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ asa/

di5ncvr

Podziel się opinią

Share
di5ncvr
di5ncvr